Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

LEES DEZE ALGEMENE VOORWAARDEN VAN VERKOOP AANDACHTIG DOOR VOORDAT U BESTELD

 
1. Algemeen
www.purehealth.nl/nl (“Website”) is alleen bedoeld voor consumenten die producten (“Producten”) willen bestellen bij www.purehealth.nl/nl De voorwaarden waaronder de Producten te koop worden aangeboden op deze Website worden hieronder uiteengezet. Door het plaatsen van een bestelling op de Website aanvaard je de regels die aan bestelling verbonden zijn en stem je in met deze voorwaarden. Purehealth.nl behoudt zich het recht voor om deze voorwaarden op elk moment te wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving. Dergelijke wijzigingen hebben echter geen invloed op bestellingen die worden geplaatst vóórdat de voorwaarden op deze Website aangepast worden.

PureHealth™ is een handelsnaam van Pure Delight, KVK 20133688, BTW-nummer NL857481423B01, ingeschreven op:
Burgemeester Freyterslaan 415
4703EH Roosendaal

 2. Plaatsen van je Bestelling
2.1.
Om een bestelling te plaatsen moet je 18 jaar of ouder zijn, bereikbaar zijn per telefoon en in het bezit van een geldig e-mailadres.

2.2. Je kunt een bestelling plaatsen door:
2.2.1.
Het invullen van het bestelformulier op de website na het inloggen op of het creëren van je persoonlijke account en te klikken op de juiste knoppen om het in te dienen indienen; of

 2.2.2.
per mail
HOE KOM JE MET ONS IN CONTACT
Maandag tot en met Vrijdag: 10:00 - 14:00
Gesloten weekend & officiële feestdagen
PureHealth™ zal geen bestellingen accepteren op een andere wijze dan de hier boven aangegeven bestelwijzen.

 
2.3.
Wanneer je je bestelling plaatst, zal PureHealth™ een bestelnummer uitgeven. Op PureHealth™ gebeurt dit via de Website. Indien je je bestelling plaatst per telefoon zal je je bestelnummer ontvangen aan het eind van het gesprek en vervolgens op je e-mailadres. Houd er rekening mee dat een dergelijke bestelnummer alleen wordt gegeven voor referentie doeleinden en niet inhoudt dat we je bestelling hebben aanvaard.

 
2.4.
Door het plaatsen van een bestelling, doe je ons een aanbod om de Producten die je hebt geselecteerd onder deze algemene voorwaarden te kopen. PureHealth™ kan je aanbod wel of niet aanvaarden naar eigen goeddunken of kan het aantal Producten aan je te leveren verminderd accepteren. Echter, de door je ingediende bestellingen zijn bindend voor je en kunnen niet geannuleerd worden na het plaatsten van je bestelling.

 
2.5.
Als PureHealth™ je bestelling accepteert, zullen wij je op de hoogte stellen van onze aanvaarding door de uitgifte van een orderbevestiging. PureHealth™ zal de orderbevestiging naar je toesturen via e-mail. De bevestiging van je bestelling is van kracht vanaf de datum waarop de orderbevestiging naar je verzonden zal worden. Als wij je bestelling niet kunnen accepteren, zullen we proberen om je te contacteren via e-mail of post.

3. Levering van Producten
     
Met inachtneming van deze algemene voorwaarden, zal PureHealth™ de Producten leveren zoals aangegeven op de orderbevestiging aan je leveren.
 
4. Prijzen
 
4.1.

Alle genoemde prijzen zijn in Euro’s. De prijzen die gelden zijn de prijzen gepubliceerd op de Website op het moment dat je de bestelling plaatst. De op de Website gepubliceerde prijzen zijn inclusief BTW, indien van toepassing, maar exclusief verzendkosten die voor eigen rekening zijn. Deze kosten worden apart berekend en vermeld op de bestelbon en opgeteld bij de totaalprijs van de bestelling. De totalen die je dient te betalen is het totaalbedrag van bestelde producten, aangevuld met verzendkosten.

 
4.2.

Als we per ongeluk een product te laag hebben geprijsd, zijn wij niet aansprakelijk voor het prijsverschil tussen de werkelijke en de vermelde prijs, op voorwaarde dat wij je op de hoogte stellen voordat we het product aan je verzenden. In die omstandigheden, behouden wij ons het recht om je bestelling te annuleren. In het geval we je bestelling annuleren, zullen wij je een volledige terugbetaling doen van al het reeds voor dat product betaalde bedrag overeenkomstig ons terugkeer en restitutie beleid.

 
4.3.

Verzendkosten, indien van toepassing, zijn voor rekening van jou in hoedanigheid als koper, zoals aangegeven op je orderbevestiging.

 
5. Betaling van je Producten

 
5.1.

Je kunt je producten betalen volgens één van de betaalmethodes weergegeven op de Website in je betaalscherm.

 
5.2.

Je dient te betalen in de valuta zoals vermeld op je factuur.

 
5.3.

Als je betaalt met een creditcard of bankpas, dan dien je je creditcard of bankpas gegevens verstrekken op het moment dat je je bestelling plaatst. PureHealth™ zal geen producten aan je leveren, noch het uitvoeren van diensten totdat de uitgever van je creditcard of bankpas ons voor het mogen gebruiken van je kaart voor de betaling van je bestelde producten en/of diensten heeft gemachtigd. Als PureHealth™ dergelijke toestemming niet ontvangt zullen wij je daarvan op de hoogte stellen. PureHealth™ behoudt zich het recht om de identiteit te verifiëren van de creditcard of bankpas houder door het aanvragen van de benodige documentatie.

 
6. Levering van je producten
6.1.

PureHealth™ zal de Producten leveren op het afleveradres dat u hebt opgegeven in het bestelformulier en in overeenstemming met de leveringsoptie die u hebt gekozen. Indien u verschillende Producten bestelt die op verschillende adressen moeten worden afgeleverd, dient u voor elk afleveradres een apart bestelformulier in te dienen. Alle door PureHealth™ opgegeven leverings- of verzendingsdata zijn slechts een indicatie en PureHealth™ is niet aansprakelijk voor verlies, schade, kosten of uitgaven voor het niet leveren in overeenstemming met de opgegeven leverings- of verzendingsdata. In het geval dat een van de bestelde Producten niet op voorraad is, kan dit betekenen dat de hele bestelling vertraging oploopt. Als dit het geval is, wordt een schatting van de vertraging per e-mail of per post gegeven, maar de levering zal in elk geval plaatsvinden binnen dertig (30) dagen vanaf de datum die is aangegeven op de orderbevestiging door PureHealth™.

6.2.
Het eigendomsrecht en het risico van verlies van producten gaat op over op de koper op het moment van levering van de Producten.
6.3.

Bij levering van de Producten aan de vervoerder zal PureHealth™ je een bevestiging van verzending sturen per e-mail, er van uitgaand dat je een e-mail adres hebt ingevoerd. Indien je geen e-mailadres hebt aangegeven versturen we een bevestiging per post.
7. Omruilen, Retourneren en Restitutie
7.1.

Je mag het Product gekocht bij PureHealth™ aan ons, ongeopend, retourneren. Je hebt tevens het recht om diensten te annuleren of om terugbetaling van het bedrag te vragen van het geretourneerde product, mits je ons binnen zeven (7) werkdagen vanaf de dag dat de goederen zijn geleverd hebt contact met ons hebt opgenomen.

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

7.1.1.

Als een Product foutief of onvolledig is geleverd en je van mening bent dat je recht hebt op vervanging of restitutie in overeenstemming met paragraaf 8 hieronder, kun je contact opnemen met PureHealth™ via e-mail: klantenservice@purehealth.nl

Klanten Service openingstijden:

Maandag tot en met Vrijdag: 10:00 - 14:00

Gesloten weekend & officiële feestdagen
7.1.2.

1. Indien je bestelde Product (en) hebt ontvangen maar je bent simpelweg van gedachten veranderd over de aankoop, kun je Product (en) retourneren en kom je in aanmerking voor restitutie als je voldoet aan de volgende voorwaarden:

•    Je PureHealth™ informeert binnen zeven (7) werkdagen nadat de goederen zijn geleverd; 
•    Je een aankoopbewijs hebt (dwz Bestelnummer / identificatie);
•    Het Product ongeopend en onbeschadigd is (tenzij anders overeengekomen)     

7.2.
Stappen te volgen om terugbetaling te claimen:
(i) (i) Annulering kan schriftelijk worden gedaan of via elke andere duurzaam medium, bijvoorbeeld door een email te sturen naar klantenservice@purehealth.nl of door te schrijven naar PureHealth™ Klantenservice Pure Health, Burgemeester Freyterslaan 415 4703EH Roosendaal, Nederland

(ii) Alvoren Product(en) te retourneren is het handig te checken dat je:

•    Gebruik hebt gemaakt van deugdelijke verzendverpakking;
•    Duidelijk het retour adres hebt vermeld;
•    De verzendverpakking stevig hebt geseald;
•    Duidelijk jezelf als afzender hebt geïdentificeerd
(iii) Door het volgen van deze stappen help je jezelf te verzekeren dat de Product(en) tijdig en correct de bestemming zullen bereiken en in goede conditie. Als de producten bij ons retour zijn zullen wij deze controleren op beschadigingen en/of volledigheid alvorens we over kunnen gaan tot restitutie.

8. Garantie
8.1.

PureHealth™ - Product Garantie

PureHealth™ garandeert de Producten zoals vermeld op de Website. Specifieke garanties zijn van toepassing op bepaalde producten (zoals aangepaste producten) vermeld op de Website. Mocht het door PureHealth™ geleverde Product niet voldoen aan de van toepassing zijnde garantie, zullen wij, naar onze eigen keuze voor onze eigen kosten, tenzij anders bepaald in de toepasselijke garantie, het Product repareren, vervangen of kiezen voor het terugbetalen van de aankoopprijs bij retournering van het Product. Uitzonderingen uitdrukkelijk vermeld voor deze bepalingen en voorwaarden, voor zover toegestaan door de wet PureHealth™ wijst hierbij alle garanties, expliciet of impliciet. De beperkte garantie hierboven uiteengezet heeft geen invloed op en doet geen afbreuk aan je wettelijke rechten.

 
9. PureHealth™ Aansprakelijkeheid

 
9.1.

Deze algemene voorwaarden omvatten de volle omvang van onze verplichtingen en aansprakelijkheden met betrekking tot levering van de Producten (en de prestaties van de (telefonische) ondersteuning en garantie diensten) en de uitvoering van de Diensten.
9.2.

Uitgezonderd uiteengezet in paragraaf 9.3 hieronder, zijn er geen garanties, voorwaarden of andere bepalingen die bindend zijn voor PureHealth™ met betrekking tot de levering van Producten tenzij dit uitdrukkelijk vermeld in het contract.
9.3.

Alle garantie, voorwaarden of andere bepalingen die voortvloeien uit of in verband staan met de levering van producten en/of het verlenen van diensten zouden kunnen worden opgenomen of geïntegreerd in de wet, het gewoonterecht van de overeenkomst, wetten in het land van toepassing zijnde wanneer je de producten of diensten hebt gekocht of anderszins (met inbegrip van maar niet beperkt tot - ten aanzien van kwaliteit en geschiktheid voor een bepaald doel, redelijke zorg en vaardigheid) wordt hierbij uitdrukkelijk uitgesloten voor zover maximaal is toegestaan door de wet. In het bijzonder zal PureHealth™ niet verantwoordelijk zijn dat de producten geschikt zijn voor je doeleinden.

 
9.4.

Niets in het contract zal beperken of uitsluiten van onze aansprakelijkheid (i) voor overlijden of persoonlijk letsel veroorzaakt door onze nalatigheid of (ii) voor fraude of (iii) enige inbreuk op de verplichtingen geïmpliceerd door de toepasselijke verplichte nationale wetten ten aanzien van titel of (iv) elke aansprakelijkheid die niet kan worden uitgesloten door de wet.

 
9.5.

ONDER VOORBEHOUD VAN CLAUSULE 9.4 ZAL PureHealth™ KRACHTENS DE OVEREENKOMST NIET AANSPRAKELIJK ZIJN VOOR VERLIES VAN INKOMEN, VERLIES VAN WINST, VERLIES VAN CONTRACTEN, VERLIES VAN GEGEVENS OF VOOR ENIGE INDIRECTE OF GEVOLGSCHADE OF SCHADE VAN WELKE AARD VOORTVLOEIEND UIT EEN OF ALS GEVOLG VAN ONRECHT (INCLUSIEF NALATIGHEID), CONTRACTBREUK OF ANDERSZINS. PureHealth™ TOTALE AANSPRAKELIJKHEID ONDER CONTRACT OOK IN ONRECHTMATIGE DAAD (INCLUSIEF ONACHTZAAMHEID) ZAL IN GEEN GEVAL HET BEDRAG OVERSCHRIJDEN WAT DOOR JE IS BETAALD AAN PureHealth™ MET BETREKKING TOT PRODUCT(EN) EN/OF DIENSTEN.

 
9.6.

Dit heeft geen invloed op je wettelijke rechten als consument, noch je recht om de Producten te retourneren als in clausule 7.

10. Contact opnemen met PureHealth™
Je kunt contact opnemen met PureHealth™:
Telefonisch:
Klanten Service openingstijden:
Maandag tot en met Vrijdag: 10:00 - 14:00
Gesloten weekend & officiële feestdagen

• Door gebruik te maken van het e-mail/contact formulier op onze website
 
11. Bescherming Gegevens

11.1.

Je transactiegegevens zijn toegankelijk voor je als je een geregistreerde klant bent door het invoeren van je bestelnummer(s), zodat je de status van je bestelling(en) kunt controleren alsmede de inhoud van de bestelling.

11.2.

Door het plaatsen van je bestelling, ben je overeengekomen en heb je begrepen dat PureHealth™ je gegevens ingevoerd bij je bestelling opslaat, verwerkt en gebruikt voor het verwerken van je bestelling. Deze gegevens zullen worden behandeld in overeenstemming met de PureHealth™ Privacybeleid. Indien je toegang wenst tot de informatie die we van je hebben, of als je wijzigingen wilt aan brengen, of als je geen informatie van PureHealth™ wilt ontvangen, volg dan de update-procedure uiteengezet in Privacybeleid.

12. Overmacht    
PureHealth™ zal alles in het werk stellen om haar verplichtingen krachtens de overeenkomst te maken. Echter, PureHealth™ kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen of mislukking om uit te voeren, indien deze vertraging of storing is veroorzaakt door omstandigheden buiten onze macht. In geval van een vertraging zullen wij onze verplichtingen zo snel als redelijkerwijs mogelijk is uit voeren.

13. Toepasselijk recht en bevoegde rechter
13.1 Op deze overeenkomst is Nederlands Recht van toepassing en bij geschillen is de bevoegde rechter van de woonplaats van Q PureHealth™ van toepassing
Door betaling van een bestelling gaat u akkoord met de algemene voorwaarden.